15 december 2020

Natuurlijk nemen wij de nieuwe maatregelen omtrent COVID-19 uiterst serieus. Zoals u wellicht al had gezien hebben wij bij DAGO al veel maatregelen genomen om de dienstverlenging op een zo verantwoordelijke wijze uit te kunnen voeren. Maandag 14 december zijn er echter weer nieuwe maatregelen doorgevoerd vanuit de overheid die ook betrekking hebben op de autobranche. Wij hebben de maatregelen die voor ons gelden op een rijtje gezet:

  • Wij blijven met onze vestigingen in Aalten, Doetinchem en Ulft geopend voor reparatie en onderhoud
  • Afleveringen van verkochte auto's gaan door, maar worden wel anders ingevuld
    • Wij nemen hier zo spoedig mogelijk contact met u over op
  • Wij blijven telefonisch, per mail en via de webchat bereikbaar
    • Indien u video wilt bellen, dan behoort dat ook tot de mogelijkheden
  • Proefrijden is mogelijk, maar wordt anders ingevuld. 
  • Wij beschikken over ons online verkoopkanaal CarFY. Hier heeft u de mogelijkheid om de auto volledig online te kopen en zelfs 14 dagen tot 1.000 km proef te rijden. Indien de auto dan toch niet bevalt kunt u deze kosteloos retourneren. 

Onze openingstijden in de werkplaats

De werkplaats is geopend van maandag 08:00 tot vrijdag 17:00.

Onze online showroom openingstijden

De fysieke showrooms zijn tot nader bericht helaas gesloten. Onze online showroom blijft echter gewoon geopend, ook zijn onze verkoopadviseurs op afstand voor u bereikbaar! 

Reeds genomen maatregelen

Te allen tijde volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Bij binnenkomst hebben wij desinfectiepalen staan waar u de handen kunt desinfecteren. De sleutel van uw auto mag u op de tafel neerleggen en niet direct aan een van onze collega's overhandigen. Wij zullen de sleutel desinfecteren voor gebruik. Onze monteurs gebruiken handschoenen, stuur- en stoelhoezen en daarnaast dragen we mondkapjes. Lees er hier meer over.

 

Veelgestelde vragen

Welke hygiënemaatregelen hebben jullie reeds getroffen?

  • Wij volgen de RIVM richtlijnen t.a.v. hygiëne en sociaal contact
  • We schudden geen handen
  • De klinken en bureaus worden meerdere keren per dag gereinigd
  • In elke showroom staan desinfectiepalen
  • Wij hebben een sleutelbakje zodat deze eerst gereinigd kunnen worden
  • Onze monteurs gebruiken handschoenen, stuur- en stoelhoezen
  • Wij dragen mondkapjes
  • Wij desinfecteren onze vervangende auto's. Denk hierbij aan het stuur, sleutels, handgrepen, versnellingspook etc.

Kan ik een afspraak voor de werkplaats maken?

Ja, voor onderhoud en reparaties blijven onze fysieke vestigingen geopend. Telefonisch heeft u de mogelijkheid om contact met ons op te nemen, maar u kunt ook een afspraak maken via www.dago.nl/werkplaatsafspraak 

Ik wil mijn afspraak liever op een ander moment plannen, kan dat?

Ja zeker kan dat. Wij plannen graag een ander moment met u in. 

Ik wil mijn aflevering verplaatsen, kan dat?

We bekijken graag samen met u hoe we de aflevering het beste plaats kunnen laten vinden. Hiervoor kunt u het beste even contact opnemen met de vestiging.

Hoe zit het met de levertijd?

Wij hebben momenteel nog geen informatie over de levertijd van uw bestelde auto. Zodra wij meer informatie ontvangen, dan zullen wij dat met u communiceren.

Welke mogelijkheden hebben jullie op het gebied van verkoop?

Onze fysieke showrooms zijn gesloten, maar online blijven we geopend! Via www.dago.nl/voorraad heeft u de mogelijkheid om uw gewenste auto te bekijken en contact op te nemen. Onze adviseurs helpen u graag verder. Ook beschikken wij over een volledig online verkoopkanaal CarFY. Via CarFY heeft u de mogelijkheid om de auto volledig online te bestellen. Wij bezorgen de auto dan gratis op uw gewenste locatie. Na ontvangst van de auto krijgt u van ons tot 14 dagen en 1.000 kilometer om de auto te kunnen testen. Bevalt de auto dan toch niet? Dan kunt u deze kosteloos retourneren.

Videobellen is uiteraard ook mogelijk.